Publikace prezentuje projekt „Škola pro všechny: Inkluze jako cesta k efektivnímu vzdělávání všech žáků“ se zaměřením na klíčovou aktivitu 3 a 4 „Podpora školních poradenských pracovišť.“ Cílem projektu je zvyšování kompetencí pedagogických pracovníků v inkluzivním vzdělávání. Klíčová aktivita 3 je zaměřena na verifikaci pozice koordinátora inkluze ve škole. Klíčová aktivita 4 se zabývá tématem odborných pracovníků se zřetelem na pozici školního psychologa a školního speciálního pedagoga v inkluzivní škole.
ISBN: | 978-80-210-9310-2 |
EAN: | 9788021093102 |
Počet stran |
101 stran |
Rozměr |
250×210 mm |
Datum vydání |
2019 |
Pořadí vydání |
1. |
Vazba |
kniha, kroužková vazba |
Jazyk |
český, anglický |
Autor: |
Miroslava Bartoňová a kol. |
Nakladatelství |
Masarykova univerzita |
Tématická skupina |
2 - Společenské vědy; osvěta |
| Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: https://www.press.muni.cz/ |