Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Řízení a zlepšování kvality

Smyslem této knihy je podat základní přehled o kvalitě, tj. umožnit čtenáři získat základní představu o hodnocení spokojenosti zákazníka, o managementu kvality v organizaci, a dále seznámit čtenáře s jednoduchými nástroji, ale i s pokročilejšími postupy a metodami pro řízení a zlepšování kvality. Text je vhodný pro široké spektrum osob. Především zde naleznou svou oblast podnikoví specialisté, jejichž zaměřením v praxi je procesní řízení a kvalita. Nicméně kniha může být užitečná i pro další podnikové odborníky, např. z oblasti marketingu, vývoje a návrhu nebo výroby, a lze ji doporučit rovněž vysokoškolským studentům napříč technickými a ekonomickými oblastmi.
ISBN:978-80-87865-83-5
EAN:9788087865835
Doporučená cena:340 Kč
Počet stran 206 stran
Pořadí vydání 1.
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Autor: Pavel Blecharz
Nakladatelství Ekopress, s.r.o.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace