S aplikací společenské odpovědnosti podniku (CSR) v podnikohospodářské praxi je spojováno mnoho výhod. Ty však často začnou na podnik působit až při zveřejnění jeho aktivit. Proto se publikace a v ní prezentovaný výzkumu zaměřuje na oblast nefinančního reportování. Stavem CSR reportování se v postkomunistických zemích zabývá jen velmi málo výzkumů. Hodnocení se také často omezují jen na vybraná hlediska reportování. Proto se stalo hlavní ambicí výzkumu identifikovat integrující přístup podniků k začleňování CSR informací do výročních zpráv v ČR. Jako vhodná metoda pro odhalení přístupu byla vybrána kvantitativní obsahová analýza.
ISBN: | 978-80-210-5694-7 |
EAN: | 9788021056947 |
Doporučená cena: | 299 Kč |
Počet stran |
188 stran |
Rozměr |
148x210 mm |
Pořadí vydání |
1. |
Datum vydání |
2011 |
Jazyk |
český, anglický |
Vazba |
měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Autor: |
Klára Kašparová |
Nakladatelství |
Masarykova univerzita |
Tématická skupina |
1 - Ekonomika |