Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Reklamační politika a její ekonomické souvislosti

Kniha se věnuje oblasti, kterou zahraniční literatura označuje jako „return policy“ – do češtiny je přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a případně i vad subjektivně vnímaných zákazníkem. Reklamační politika je zde představena primárně jako marketingový nástroj spoluutvářející tzv. „rozšířený produkt“. Text doplňují tři empirické studie.
ISBN:978-80-210-6123-1
EAN:9788021061231
Doporučená cena:250 Kč
Počet stran 190 stran
Rozměr 148x210 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 26. 3. 2013
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Autor: Jaroslav Škapa
Nakladatelství Masarykova univerzita
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace