Kniha se věnuje oblasti, kterou zahraniční literatura označuje jako „return policy“ – do češtiny je přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a případně i vad subjektivně vnímaných zákazníkem. Reklamační politika je zde představena primárně jako marketingový nástroj spoluutvářející tzv. „rozšířený produkt“. Text doplňují tři empirické studie.
ISBN: | 978-80-210-6123-1 |
EAN: | 9788021061231 |
Doporučená cena: | 250 Kč |
Počet stran |
190 stran |
Rozměr |
148x210 mm |
Pořadí vydání |
1. |
Datum vydání |
26. 3. 2013 |
Jazyk |
český |
Vazba |
měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Autor: |
Jaroslav Škapa |
Nakladatelství |
Masarykova univerzita |
Tématická skupina |
1 - Ekonomika |