Videohry jsou napínavé a srdcervoucí. A co teprve jejich vývoj!
Počítačové hry v současnosti představují největší zábavní průmysl, v němž se každoročně otáčejí miliardy dolarů. Ale ať už vznikají v obrovských produkčních studiích, nadnárodních korporacích, malých nezávislých týmech, či u jednotlivců, do herního podnikání vždy vstupuje nevypočitatelný lidský a tvůrčí faktor. Téměř za každou hrou a aplikací se skrývá drama, které občas nabývá až antických rozměrů. Úspěšná studia znenadání zanikají, vývojáře terorizuje diktátorský šéf, slibované peníze ne a ne přijít, korporátní strategie připomíná absurdní divadlo, herní koncept se v půlce produkce ukáže jako nesmyslný. Podobné příběhy za úspěšnými hrami, jako jsou Bioshock Infinite, Dead Space nebo World of Warcraft, vypráví v knize Press Reset reportér Jason Schreier. Líčí osudy lidí, které práce na počítačových hrách dohnala na hranici finančních i psychických možností, a ptá se, zda je videoherní průmysl v současné podobě vůbec udržitelný.
ISBN: | 978-80-275-1147-1 |
EAN: | 9788027511471 |
Doporučená cena: | 399 Kč |
Počet stran |
304 stran |
Datum vydání |
3. 3. 2023 |
Pořadí vydání |
1. |
Rozměr |
135×210 mm |
Vazba |
kniha, brožovaná vazba |
Jazyk |
český |
Autor: |
Jason Schreier |
Překladatel: |
Filip Drlík |
Nakladatelství |
Host-vydavatelství s.r.o. |
Tématická skupina |
2 - Společenské vědy; osvěta |