Hlavním cílem této metodiky je využít poznatků empirického výzkumu, seznámit s těmito poznatky školní veřejnost a rozpracovat způsoby jejich implementace do výuky. Tím si tato metodika nepřímo klade velmi ambiciózní cíl podpořit kvalitativní změnu procesu rozvoje mapových dovedností, která by se sekundárně měla projevit ve zvýšení celkové úrovně práce s mapou u široké veřejnosti, ale také v proměně struktury dovedností práce s mapou – menší důraz na jednoduché vyčtení informací a naopak rozvoj kognitivně náročnějších operací s mapou, jako je analýza informací či jejich interpretace – tedy rozvoj myšlení nad mapou.
ISBN: | 978-80-7667-014-3 |
EAN: | 9788076670143 |
Počet stran |
168 stran |
Rozměr |
160x230 mm |
Datum vydání |
19. 12. 2020 |
Pořadí vydání |
1. |
Vazba |
kniha, šitá vazba |
Jazyk |
český |
Nakladatelství |
Nakladatelství P3K |
Tématická skupina |
3 - Přírodní vědy, matematika |
| Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: Martin Hanus, katedra sociální geografie, Přírodovědecká fakulta UK, Albervo 6, 128 00 Praha 2 |