Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Tato oblast nemohla zůstat mimo zájem politologického výzkumu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího se bádání a snaží se zkoumat, jak české politické strany politický marketing využívají. Přináší případové studie volebních kampaní z parlamentních voleb v roce 2006, které v krátké historii českých volebních kampaní představují výrazný mezník.
ISBN: | 978-80-210-5169-0 |
EAN: | 9788021051690 |
Doporučená cena: | 275 Kč |
Počet stran |
174 stran |
Rozměr |
148x210 mm |
Pořadí vydání |
1. |
Datum vydání |
6. 5. 2010 |
Jazyk |
český, anglický |
Vazba |
měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Autor: |
Anna Matušková |
Nakladatelství |
Masarykova univerzita |
Tématická skupina |
2 - Společenské vědy; osvěta |