Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Politický marketing a české politické stranyVolební kampaně v roce 2006

Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Tato oblast nemohla zůstat mimo zájem politologického výzkumu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího se bádání a snaží se zkoumat, jak české politické strany politický marketing využívají. Přináší případové studie volebních kampaní z parlamentních voleb v roce 2006, které v krátké historii českých volebních kampaní představují výrazný mezník.
ISBN:978-80-210-5169-0
EAN:9788021051690
Doporučená cena:275 Kč
Počet stran 174 stran
Rozměr 148x210 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 6. 5. 2010
Jazyk český, anglický
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Autor: Anna Matušková
Nakladatelství Masarykova univerzita
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace