Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Moderní marketingové trendy

Odborná monografie popisuje inovativní změny marketingové komunikace na pozadí současně se měnící společnosti. Autoři, renomovaní odborníci z oblasti ekonomie, globálního podnikání a marketingu, přistupují k marketingu jako společensko-vědní disciplíně. Výsledkem pečlivého výběru témat je dvanáct studií, které přinášejí plastický obraz o aktuálním dění v marketingové komunikaci u nás i v zahraničí. Studie lze rozdělit do čtyř základních tematických okruhů: Teoretická východiska marketingu jako behaviorální vědy, Globální trendy a souvislosti v moderním marketingu, Aplikace moderních marketingových aktivit do vybraných zájmových oblastí a Nové trendy ve vývoji chování spotřebitelů. Zpracovaná témata jsou doplněna aktuálními daty z primárních i sekundárních výzkumů.
ISBN:978-80-7408-253-5
EAN:9788074082535
Doporučená cena:490 Kč
Počet stran 252 stran
Pořadí vydání 1. vydání
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Autor: Aleš Hes
Autor: Ladislava Knihová
Nakladatelství Vysoká škola finanční a správní, a. s.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace