Ocenění podniku je syntézou podnikohospodářských oborů, ve které by se měly skloubit rozsáhlé poznatky podnikové ekonomiky, disciplín zaměřených na trh, daní a vlastních metod oceňování. Oceňování podniku je tedy svým způsobem královská disciplína a není jednoduché ji ovládnout skutečně do hloubky. Navíc se jedná o oblast, která se stále pohybuje vpřed, a není mnoho ekonomických témat, kterým bylo ve světě věnováno tolik publikací, jako právě oceňování podniku.
Předkládaná kniha se snaží jít do větší hloubky a volně navázat na předchozí publikaci Mařík M. a kol.: Metody oceňování podniku – proces ocenění, základní postupy a metody, Ekopress. Návaznost je poměrně volná. V této publikaci už nejsou znovu vykládány základní věci, ale snažili jsme se text psát tak, aby byl pochopitelný i sám o sobě pro čtenáře, který má alespoň základní představu o oceňování.
ISBN: | 978-80-87865-89-7 |
EAN: | 9788087865897 |
Doporučená cena: | 740 Kč |
Počet stran |
574 stran |
Pořadí vydání |
3. |
Vazba |
kniha, brožovaná vazba |
Jazyk |
český |
Autor: |
Miloš Mařík |
Nakladatelství |
Ekopress, s.r.o. |
Tématická skupina |
1 - Ekonomika |