Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Metody kauzální analýzy pro měření efektivity podpory prodeje

Náklady společností na aktivity spojené s podporou prodeje jsou v rozvinutých ekonomikách čím dál vyšší, přitom ale z mnoha studií plyne, že mnohé aktivity na podporu prodeje generují zanedbatelný, žádný, nebo dokonce záporný zisk. Jednou z možných příčin tohoto nežádoucího jevu jsou nedostatečné analytické nástroje, které by umožňovaly efektivitu aktivit na podporu prodeje spolehlivě měřit. Běžně používané nástroje vedou k potencionálně vychýleným odhadům efektu podpůrných aktivit, a to kvůli nezohledněnému vlivu mnoha faktorů, které se v čase mění, mohou ovlivňovat ukazatele ziskovosti a nejsou při odhadování pod kontrolou. V monografii je představen nový přístup k odhadování základních tržeb (tedy tržeb, jaké by byly, kdyby se akce na podporu prodeje nekonala) pomocí metod kau…
ISBN:978-80-210-9939-5
EAN:9788021099395
Počet stran 172 stran
Rozměr 167×240 mm
Datum vydání 2021
Pořadí vydání 1.
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Autor: Maria Králová
Nakladatelství Masarykova univerzita
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: https://www.press.muni.cz/
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace