Náklady společností na aktivity spojené s podporou prodeje jsou v rozvinutých ekonomikách čím dál vyšší, přitom ale z mnoha studií plyne, že mnohé aktivity na podporu prodeje generují zanedbatelný, žádný, nebo dokonce záporný zisk. Jednou z možných příčin tohoto nežádoucího jevu jsou nedostatečné analytické nástroje, které by umožňovaly efektivitu aktivit na podporu prodeje spolehlivě měřit. Běžně používané nástroje vedou k potencionálně vychýleným odhadům efektu podpůrných aktivit, a to kvůli nezohledněnému vlivu mnoha faktorů, které se v čase mění, mohou ovlivňovat ukazatele ziskovosti a nejsou při odhadování pod kontrolou. V monografii je představen nový přístup k odhadování základních tržeb (tedy tržeb, jaké by byly, kdyby se akce na podporu prodeje nekonala) pomocí metod kau…
ISBN: | 978-80-210-9939-5 |
EAN: | 9788021099395 |
Počet stran |
172 stran |
Rozměr |
167×240 mm |
Datum vydání |
2021 |
Pořadí vydání |
1. |
Vazba |
kniha, brožovaná vazba |
Jazyk |
český |
Autor: |
Maria Králová |
Nakladatelství |
Masarykova univerzita |
Tématická skupina |
1 - Ekonomika |
| Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: https://www.press.muni.cz/ |