Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Marketingový výzkum

Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu. V rámci 15 kapitol je ve skriptech vysvětlen proces marketingového výzkumu od definování problému až po závěrečnou zprávu. Svým obsahem jsou skripta vhodná pro studenty bakalářských studijních oborů se zaměřením na marketing. Kupujte na https://e-shop.zcu.cz/
ISBN:978-80-261-1080-4
EAN:9788026110804
Doporučená cena:160 Kč
Počet stran 110 stran
Datum vydání 28. 02. 2022
Pořadí vydání 1.
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Autor: Michal Mičík
Nakladatelství Západočeská univerzita v Plzni
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace