Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Marketingové řízení podniků - diskurz podnikové praxeProváděcí analýzy - případové studie - příklady a návody

Třetí přepracované a doplněné vydání učebního textu opětovně vychází ze zkušeností autorů získaných v podnikové praxi i vysokoškolské výuce. Skripta jsou určena především posluchačům předmětu Marketingové řízení podniku, mohou ale být inspirací pro živnostníky, majitele rodinných podniků, manažery malých a středních podniků nebo absolventy, kteří hledají náměty pro zkvalitnění vlastní práce. Očekávaným výsledným efektem je poznání, pochopení, osvojení si a přiřazení známých marketingových pojmů, definic a postulátů ke konkrétním marketingovým aktivitám.
ISBN:978-80-7408-228-3
EAN:9788074082283
Doporučená cena:125 Kč
Počet stran 100 stran
Pořadí vydání Třetí přepracované a doplněné vydání
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Autor: Naděžda Petrů
Autor: Václav Kupec
Nakladatelství Vysoká škola finanční a správní, a. s.
Tématická skupina 17 - VŠ skripta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace