Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Marketingové řízení komerční pojišťovny

Poznatky pojistné teorie i praxe ukazují, že marketingové řízení komerční pojišťovny je vrcholovým managementem na pojistném trhu České republiky realizováno na rozdílné úrovni. Proto se publikace zaměřuje na rozšíření znalostí čtenářů o poznatky z řízení komerční pojišťovny v podmínkách pojistného trhu České republiky. Důraz je položen na strategické řízení a uvedení vybraných tržních strategií využitelných komerčními pojišťovnami v procesu strategického řízení, jednotlivé nástroje marketingového mixu, marketingovou komunikaci s klientem a řízení vztahů se zákazníky.
ISBN:978-80-210-4799-0
EAN:9788021047990
Doporučená cena:150 Kč
Počet stran 210 stran
Rozměr 148x210 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 20. 2. 2009
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Autor: František Řezáč
Nakladatelství Masarykova univerzita
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace