Nová monografie autorského kolektivu pod vedením prof. Jaromíra Vebera, předního českého odborníka na obor managementu a vysokoškolského pedagoga, představuje upgrade původní učebnice managementu, jíž bylo prodáno více než deset tisíc výtisků. Toto nové vydání „kopíruje“ do značné míry původní koncepci a obsah, tj. profil manažera, manažerské funkce (rozhodování, plánování, implementaci, kontrolu, organizování), manažerské přístupy, jako jsou strategický, projektový a procesní management, řízení vztahů se zákazníky, management znalostí, management změny, problematiku inovací apod. Výrazně aktualizovány jsou části pasáže zaměřené na manažerské úsilí při posilování výkonnosti a prosperity firmy a problematika krizového řízení. Nově je zařazena kapitola pojednávají o reflexi soudobých společensko-ekonomických trendů jako jsou globalizace, digitalizace či udržitelný rozvoj v managementu. Opomenuta není ani vysoce aktuální otázka ekologie v managementu.
I toto nové vydání je určeno jednak studentům vysokých škol a pro potřeby dalších manažerských výcvikových programů jako jsou kurzy MBA, jednak širokému spektru vedoucích pracovníků v různých sférách, ať podnikatelských, neziskových či veřejných institucí.
ISBN: | 978-80-87865-69-9 |
EAN: | 9788087865699 |
Doporučená cena: | 540 Kč |
Počet stran |
415 stran |
Pořadí vydání |
1. |
Jazyk |
český |
Vazba |
měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Autor: |
Jaromír Veber |
Nakladatelství |
Ekopress, s.r.o. |
Tématická skupina |
2 - Společenské vědy; osvěta |