Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Logistika pro obchod a marketing

Publikace si klade za cíl vymezit podstatu a význam logistiky v procesech obchodu a zaměřit se na logistické přístupy a metody, aktuálně využívané v obchodování podniků nejen v prostředí tuzemských, ale i mezinárodních trhů. Předložená publikace tak řeší logistické nástroje používané v zásobovací a distribuční části dodavatelských řetězců. Jejich znalost by vám měla v obchodní praxi napomoci nejen tyto logistické přístupy a metody identifikovat a charakterizovat, ale také jim rozumět a v neposlední řadě je v případě potřeby umět využívat ve složitém prostředí současných globalizovaných trhů. Významnou součástí logistiky aplikované v obchodních procesech firem je zákaznický servis, kterému je věnována samostatná kapitola
ISBN:978-80-87865-59-0
EAN:9788087865590
Doporučená cena:235 Kč
Počet stran 146 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 2020
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Autor: Xenie Lukoszová
Nakladatelství Ekopress, s.r.o.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace