Učebnice popisuje a vysvětluje fenomén lobbingu. Pomáhá pochopit, co je lobbing a na jakých principech je založen, zároveň vysvětluje rozdíl mezi lobbingem a korupčním jednáním. Publikace čerpá poznatky z ekonomie, managementu, etiky a filosofie, matematiky, práva a politické vědy a shrnuje je do teoretického celku. Kromě teorie je kniha doplněna příklady z praxe a historie a taktiky lobbingu. Autorem je bývalý europoslanec s hlubokou znalostí problematiky.
ISBN: | 978-80-7408-216-0 |
EAN: | 9788074082160 |
Doporučená cena: | 329 Kč |
Počet stran |
132 stran |
Pořadí vydání |
1. vyd. |
Jazyk |
český |
Vazba |
měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Autor: |
Petr Mach |
Nakladatelství |
Vysoká škola finanční a správní, a. s. |
Tématická skupina |
1 - Ekonomika |