Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Kvalita jako faktor konkurenceschopnosti podniku

Publikace je výsledkem tříletého sledování vztahu českých podniků ke kvalitě, zejména jejich uvědomění si skutečnosti, že kvalita jejich produktů je faktorem konkurenceschopnosti celého podniku. Výzkum samotný byl proveden pomocí dotazníkového dotazování podniků z vybraných odvětví. Na základě rešerše relevantní odborné literatury byly formulovány otázky z oblasti kvality produktu, sledování a kontroly kvality produktu, míry spokojenosti zákazníka, konkurenčních výhod a nevýhod. Dílčí analýzy byly prováděny v letech 2008–2010, přičemž vzájemné komparaci byly podrobeny pouze ty otázky, které byly v jednotlivých sledovaných obdobích zcela beze změny. Mimo dotazníkového šetření byly v jednotlivých letech analyzovány také finanční ukazatele jednotlivých zúčastněných podniků.
ISBN:978-80-210-5688-6
EAN:9788021056886
Doporučená cena:299 Kč
Počet stran 132 stran
Rozměr 148x210 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 19. 1. 2012
Jazyk český, anglický
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Autor: Petr Suchánek a kol.
Nakladatelství Masarykova univerzita
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace