Kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky vás provede unikátním světem tvorby účinných obchodních názvů. První část knihy je určena především aktivním tvůrcům názvů z řad laické i odborné veřejnosti. Autoři publikace vysvětlují podstatu obchodního názvu, jeho smysl a důležitost. Copywriteři a marketéři zde najdou celou řadu kreativních tipů, jak při vytváření názvu postupovat a čeho se vyvarovat.
Podle doporučených postupů si můžete sami krok za krokem vytvořit obchodní jméno. Dozvíte se, která hlediska vzít v úvahu při změně názvu (rebranding) nebo při přeoznačení (rebadged, badge engineering). Autoři se nevyhýbají ani citlivému tématu pověsti, poctivosti a autenticitě obchodního názvu. Zmiňují také všechny klíčové zákonné požadavky, platné v České republice od roku 2014, vysvětlují rozdíly mezi dovětkem, zvláštním označením, obchodní značkou a ochrannou známkou.
Druhá část knihy obsahuje inspirativní příběhy více než tří stovek úspěšných obchodních názvů. V knize najdete mnohdy neznámé souvislosti ze světa obchodních značek. Na konkrétních příkladech zároveň lépe pochopíte, jak komunikace skrze atraktivní název může fungovat.
ISBN: | 978-80-904272-7-3 |
EAN: | 9788090427273 |
Doporučená cena: | 389 Kč |
Počet stran |
340 stran |
Pořadí vydání |
1. |
Datum vydání |
27. 2. 2014 |
Jazyk |
český |
Vazba |
měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Autor: |
Zdeněk Bauer |
Autor: |
kolektiv |
Nakladatelství |
Zdeněk Bauer (NZB) |
Tématická skupina |
1 - Ekonomika |