Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Jak připravit výstavu

Následující text je určen především studentům fotografie, kteří uvažují o přípravě výstavy a nemají možnost pracovat se zkušeným kurátorem nebo se zavedenou výstavní institucí, tudíž jsou v mnohém odkázáni sami na sebe. Jeho smyslem je představit výstavu jako nejdůležitější médium komunikace mezi autorem, kurátorem a divákem. Text nabízí základní myšlenková východiska ohledně koncepce výstavy, předkládá postup přípravy spolu s časovým plánem, přibližuje autorovi zákonitosti adjustace a instalace děl v prostoru, ukazuje, jak prezentovat dílo galerijním institucím, a také otevírá možnosti propagace a medializace výstavy. Současně upozorňuje autora na různá úskalí, se kterými se může během organizace fotografické výstavy setkat. Předkládaný text se váže k inovovaným předmětům Autorská výstava a Současné tendence fotografie, vyučovaným ve zlínském ateliéru Reklamní fotografie v rámci FMK UTB. Součástí aktivit ateliéru byly v průběhu posledních let i mnohé studentské výstavy a exkurze na tuzemské i zahraniční fotografické přehlídky a festivaly. Na těchto akcích byla pořizována fotografická dokumentace, ze které pochází část snímků doplňujících text. Zbytek ilustrací je převážně součástí archivu autorky. Poznatky, postřehy a příklady uváděné v textu vychází z její vlastní kurátorské i divácké zkušenosti.
ISBN:978-80-7678-003-3
EAN:9788076780033
Počet stran 96 stran
Datum vydání 30. 06. 2021
Pořadí vydání První
Jazyk český
Vazba e-kniha - ostatní
Nakladatelství Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: Vydáno elektronicky
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace