Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Factors Affecting Customer Satisfaction: Evidence from Beauty and Cosmetic Online Shopping in Vietnam

V kontextu Beauty and Cosmetic Online Shopping (BCOS) ve Vietnamu tato práce zkoumá klíčové proměnné, které ovlivňují spokojenost zákazníků, a zároveň hodnotí vliv pohlaví a rodinného stavu na takové vztahy. Za prvé, nabízí spolehlivý dotazník, který přesně zachycuje pět konstruktů samostatně vytvořeného teoretického modelu: Online nakupování (OSE), Externí pobídky (EI), Prodejce (SS), Bezpečnost/Soukromí (SP) a Osobní charakteristiky. (PC). Práce se také zabývá tím, jak genderové rozdíly v těchto faktorech ovlivňují spokojenost zákazníků s online nákupy krásy a kosmetiky. Výsledky t-testů ukazují, že mužští klienti jsou se svými nákupy mnohem spokojenější než jejich ženské protějšky. Navíc odhaluje, že mužští klienti jsou spokojenější se svými online nákupy, zákaznickým servisem a vnějšími pobídkami poskytovanými online prodejci než jejich ženské protějšky. Podle regresní analýzy existuje významná a pozitivní korelace mezi spokojeností zákazníků a OSE, SS a EI. U mužů je pravděpodobnější, že zažijí tento dobrý účinek zákaznických služeb, zatímco bezpečnost a soukromí mají větší pozitivní dopad na ženské štěstí. Za třetí, práce se zabývá tím, jak rodinný stav ovlivňuje úroveň spokojenosti zákazníků, a zjišťuje, že ženatí a rozvedení/odloučení online kupující mají výrazně odlišné úrovně spokojenosti. Tato zjištění doplňují soubor znalostí o spokojenosti zákazníků, zejména v BCOS. Mají dopad na současné internetové firmy i na nové či budoucí konkurenty.
ISBN:978-80-7678-120-7
EAN:9788076781207
Počet stran 47 stran
Datum vydání 22. 11. 2022
Pořadí vydání První
Jazyk anglický
Vazba e-kniha - pdf
Autor: Thi Nhu Nguyen Thuan
Nakladatelství Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: Volně dostupné na http://hdl.handle.net/10563/52370
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace