V kontextu Beauty and Cosmetic Online Shopping (BCOS) ve Vietnamu tato práce zkoumá klíčové proměnné, které ovlivňují spokojenost zákazníků, a zároveň hodnotí vliv pohlaví a rodinného stavu na takové vztahy. Za prvé, nabízí spolehlivý dotazník, který přesně zachycuje pět konstruktů samostatně vytvořeného teoretického modelu: Online nakupování (OSE), Externí pobídky (EI), Prodejce (SS), Bezpečnost/Soukromí (SP) a Osobní charakteristiky. (PC). Práce se také zabývá tím, jak genderové rozdíly v těchto faktorech ovlivňují spokojenost zákazníků s online nákupy krásy a kosmetiky. Výsledky t-testů ukazují, že mužští klienti jsou se svými nákupy mnohem spokojenější než jejich ženské protějšky. Navíc odhaluje, že mužští klienti jsou spokojenější se svými online nákupy, zákaznickým servisem a vnějšími pobídkami poskytovanými online prodejci než jejich ženské protějšky. Podle regresní analýzy existuje významná a pozitivní korelace mezi spokojeností zákazníků a OSE, SS a EI. U mužů je pravděpodobnější, že zažijí tento dobrý účinek zákaznických služeb, zatímco bezpečnost a soukromí mají větší pozitivní dopad na ženské štěstí. Za třetí, práce se zabývá tím, jak rodinný stav ovlivňuje úroveň spokojenosti zákazníků, a zjišťuje, že ženatí a rozvedení/odloučení online kupující mají výrazně odlišné úrovně spokojenosti. Tato zjištění doplňují soubor znalostí o spokojenosti zákazníků, zejména v BCOS. Mají dopad na současné internetové firmy i na nové či budoucí konkurenty.
ISBN: | 978-80-7678-120-7 |
EAN: | 9788076781207 |
Počet stran |
47 stran |
Datum vydání |
22. 11. 2022 |
Pořadí vydání |
První |
Jazyk |
anglický |
Vazba |
e-kniha - pdf |
Autor: |
Thi Nhu Nguyen Thuan |
Nakladatelství |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
Tématická skupina |
999 - nezařazeno |
| Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: Volně dostupné na http://hdl.handle.net/10563/52370 |