Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Digital Transformation and Its Influence on Performance of Creative Industry Companies: The case of Vietnam

Digitální transformace se v poslední době stala celosvětově populárním pojmem spolu s rozvojem špičkových technologií podle trendu Průmyslu 4.0. Přinesla kreativitu a inovace pro růst v různých průmyslových odvětvích. Zejména technologické inovace založené na digitálních platformách jsou zásadní pro to, aby kreativní společnosti mohly konkurovat na trhu. Je evidentní, že kreativní průmysl je termín používaný pro oblasti, kde je tvorba, produkce a distribuce výrobků a služby závislá na vstupech kreativního a intelektuálního kapitálu (UNCTAD, 2008). Kreativní průmysly jsou průkopníky a pomáhají propagovat značky a využívat trhy pro jiná odvětví. Zaměřují se na kritické oblasti s vysokou konkurenceschopností a dynamikou a posouvají směr diverzifikace a propojování multidisciplinárně; v důsledku toho existuje mnoho příležitostí k rozšíření kreativních odvětví na základě vzájemné spolupráce. Kromě toho kreativní průmysly významně přispívají k růstu HDP a ovlivňují další makroekonomické ukazatele, včetně zaměstnanosti, úrokových sazeb a souvisejících sociálních programů (Martinaityt? & Kregždait?, 2015).
ISBN:978-80-7678-117-7
EAN:9788076781177
Počet stran 42 stran
Datum vydání 22. 11. 2022
Pořadí vydání První
Jazyk anglický
Vazba e-kniha - pdf
Autor: Tran Van Hai Trieu
Nakladatelství Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: Volně dostupné na http://hdl.handle.net/10563/52371
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace