Ve světě, kde technologická revoluce a pandemie COVID-19 přinášejí obrovské příležitosti i výzvy, je pro maloobchodníky udržení zákazníků důležitější než kdykoli předtím. Zatímco marketing a reklama jsou v těžké době omezené, maloobchodní operace se stávají záchranou a dominancí s rostoucími tržbami obnovenými v roce 2021 díky potravinám a nezbytnému obchodu. V současné době mnoho výzkumníků a reportérů dokládá, že nákupní chování se změnilo z offline na online, a kombinaci online a offline pro spotřebu potravin a nezbytného zboží, díky snadnému přístupu k internetu a vlastnictví mobilních zařízení, což je stimulovalo k nakupování v moderních maloobchodních kanálech více než kdy jindy. Vlivu provozu prodejen na změny nákupního chování v maloobchodě však byla v posledních letech věnována minimální pozornost. Zejména přínos provozu prodejen k přínosům pro zákazníky a k udržení zákazníků je nakupujícím často méně známý, a management jej jen stěží přesně a adekvátně měří. Navíc se zdá, že psychologický vliv na udržení zákazníků v supermarketech není v existujících studiích důkladně diskutován.
ISBN: | 978-80-7678-122-1 |
EAN: | 9788076781221 |
Počet stran |
46 stran |
Datum vydání |
22. 11. 2022 |
Pořadí vydání |
První |
Jazyk |
anglický |
Vazba |
e-kniha - pdf |
Autor: |
Thi Ngoc Diep Nguyen |
Nakladatelství |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
Tématická skupina |
999 - nezařazeno |
| Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: Volně dostupné na http://hdl.handle.net/10563/52369 |