Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Customer Retention in Supermarkets – An Evidence from Retail Market in Vietnam

Ve světě, kde technologická revoluce a pandemie COVID-19 přinášejí obrovské příležitosti i výzvy, je pro maloobchodníky udržení zákazníků důležitější než kdykoli předtím. Zatímco marketing a reklama jsou v těžké době omezené, maloobchodní operace se stávají záchranou a dominancí s rostoucími tržbami obnovenými v roce 2021 díky potravinám a nezbytnému obchodu. V současné době mnoho výzkumníků a reportérů dokládá, že nákupní chování se změnilo z offline na online, a kombinaci online a offline pro spotřebu potravin a nezbytného zboží, díky snadnému přístupu k internetu a vlastnictví mobilních zařízení, což je stimulovalo k nakupování v moderních maloobchodních kanálech více než kdy jindy. Vlivu provozu prodejen na změny nákupního chování v maloobchodě však byla v posledních letech věnována minimální pozornost. Zejména přínos provozu prodejen k přínosům pro zákazníky a k udržení zákazníků je nakupujícím často méně známý, a management jej jen stěží přesně a adekvátně měří. Navíc se zdá, že psychologický vliv na udržení zákazníků v supermarketech není v existujících studiích důkladně diskutován.
ISBN:978-80-7678-122-1
EAN:9788076781221
Počet stran 46 stran
Datum vydání 22. 11. 2022
Pořadí vydání První
Jazyk anglický
Vazba e-kniha - pdf
Autor: Thi Ngoc Diep Nguyen
Nakladatelství Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: Volně dostupné na http://hdl.handle.net/10563/52369
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace