Business analytika je v současnosti jedna z nejrychleji se rozvíjejících oblastí nejen informatiky, ale i podnikového řízení. Je doménou nejen velkých národních či nadnárodních korporací, ale i firem středního nebo malého rozsahu a je pro ni charakteristická mimořádně vysoká poptávka po takto zaměřených odbornících. Cílem navrhované knihy je poskytnout komplexní informaci o této oblasti, a to z různých pohledů - manažerského, ekonomického, metodického i technologického ve vzájemných souvislostech. Měla by pomoci čtenářům se rychle a dobře orientovat v možných přístupech a postupech při řešení analytických problémů a úloh ve svých firmách, nebo studentům vytvořit kvalitní předpoklady takové úlohy a problémy v praxi řešit.
Navrhovaná kniha prezentuje současnou širokou nabídku řešení a nástrojů pro standardní i pokročilou analytiku a zejména je založena na vymezení podnikového obsahu z pohledu business analytiky a na celé škále příkladů z různých sektorů současné praxe. Kniha navazuje na řešení výzkumného úkolu GA ČR P403-10-0092 Advanced Principles and Models for Enterprise ICT Management u Grantové agentury České republiky, jehož výsledkem je mj. portál MBI na adrese https://mbi.vse.cz. S ohledem na zaměření se zde využívají metodiky pro řešení analytických úloh, zejména Business Dimensional Lifecycle. Zároveň má kniha vazbu na právě probíhající výzkumné úkoly a výukové aktivity z oblasti Data&Business.
ISBN: | 978-80-245-2382-8 |
EAN: | 9788024523828 |
Doporučená cena: | 287 Kč |
Počet stran |
204 stran |
Rozměr |
176x250 mm |
Datum vydání |
25. 11. 2020 |
Pořadí vydání |
1. vydání |
Jazyk |
český |
Vazba |
měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Autor: |
Martin Potančok |
Nakladatelství |
Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
Tématická skupina |
999 - nezařazeno |