Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Bulharská a česká publicistická frazeologie ve vzájemném srovnání

Práce představuje souhrn poznatků a zjištění, k nimž autor došel na základě analýzy idiomatických a frazeologických jednotek excerpovaných z bulharských a českých publicistických textů v období let 2001 až 2005.
ISBN:80-210-4048-3
EAN:8021040483
Doporučená cena:150 Kč
Počet stran 100 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 31. 12. 2006
Jazyk český
Vazba měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Autor: Pavel Krejčí
Nakladatelství Masarykova univerzita
Tématická skupina 12 - Jazykověda a literární vědy
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace