Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Architektura výběru zdravějšího zítřka: nudge

Současnost představuje pro spotřebitele nepřeberné množství voleb. Inovace napříč sektory zkvalitňují a posouvají hranice produkce. Masová výroba vede k nadprodukci a běžný spotřebitel je denně vybízen ke koupi nejrůznějších produktů. Zatímco v minulosti jsme vybírali plné poštovní schránky a vyhazovali reklamní letáky, dnes třídíme emailovou schránku, do které nám denně přicházejí stovky slevových nabídek. Takové prostředí podněcuje nadměrnou spotřebu. Zatímco z čistě ekonomického pohledu bychom tento trend mohli chápat růstově, další perspektivy ukazují, že způsob současného růstu není v souznění s přírodou, nebo může mít dokonce negativní vliv na zdraví spotřebitele. Napříč celou společností tak vznikají nové výzvy související s nerozvážným nakládáním přírodních zdrojů. Nadměrná konzumace mnohdy nezdravých produktů způsobuje zdravotní problémy a představuje významný faktor, který je příčinou neustále rostoucího trendu obezity. S ohledem na výzvy, které spotřebiteli současnost při jeho volbě přináší, se bude tato kniha zabývat problematikou tzv. architektury výběru, která mění prostředí výběru v různých kontextech a ukazuje možnosti využití technik nudge, jinak známých jako „šťouchy“, a jejich využitelnost v rozmanitých situacích.
ISBN:978-80-7678-149-8
EAN:9788076781498
Počet stran 72 stran
Datum vydání 24. 05. 2023
Pořadí vydání První
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Autor: Denisa Karolyová
Nakladatelství Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: Určeno pro potřeby UTB ve Zlíně
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace