Kniha soustřeďuje a systematizuje znalosti a informace obsažené v domácí i zahraniční literatuře v oblasti využívání moderních informačních a komunikačních technologií, zejména sociálních médií při personálním marketingu podniků působících na Slovensku. Na základě využití historicko-logické metody zpřístupňuje poznatky z oblasti marketingové komunikace v oblasti personálního managementu od počátku hospodářské krize do současnosti, které byly získány také v rámci projektů VEGA jako jiné vědecké a mezinárodní výzkumné projekty. Snaží se odpovědět na otázky týkající se výhod, rizik a nevýhod používání nástrojů elektronické komunikace při personálním marketingu; upozornit na sociální média a jejich použití při budování obchodní značky a získání perspektivní pracovní síly; zabývat se využíváním digitálních technologií k diagnostice pracovní síly a odpovídat na otázky týkající se využití sociálních médií v procesech vzdělávání a odborné přípravy pracovní síly.
ISBN: | 978-80-7556-045-2 |
EAN: | 9788075560452 |
Doporučená cena: | 170 Kč |
Počet stran |
79 stran |
Datum vydání |
29. 08. 2019 |
Pořadí vydání |
první |
Jazyk |
anglický |
Nakladatelství |
Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú. |
Tématická skupina |
1 - Ekonomika |