Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

THE PLACE AND ROLE OF SOCIAL NETWORKS IN PERSONNEL MARKETING

Kniha soustřeďuje a systematizuje znalosti a informace obsažené v domácí i zahraniční literatuře v oblasti využívání moderních informačních a komunikačních technologií, zejména sociálních médií při personálním marketingu podniků působících na Slovensku. Na základě využití historicko-logické metody zpřístupňuje poznatky z oblasti marketingové komunikace v oblasti personálního managementu od počátku hospodářské krize do současnosti, které byly získány také v rámci projektů VEGA jako jiné vědecké a mezinárodní výzkumné projekty. Snaží se odpovědět na otázky týkající se výhod, rizik a nevýhod používání nástrojů elektronické komunikace při personálním marketingu; upozornit na sociální média a jejich použití při budování obchodní značky a získání perspektivní pracovní síly; zabývat se využíváním digitálních technologií k diagnostice pracovní síly a odpovídat na otázky týkající se využití sociálních médií v procesech vzdělávání a odborné přípravy pracovní síly.
ISBN:978-80-7556-045-2
EAN:9788075560452
Doporučená cena:170 Kč
Počet stran 79 stran
Datum vydání 29. 08. 2019
Pořadí vydání první
Jazyk anglický
Nakladatelství Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace