Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

The Phonetics of Advertising in terms of Perception Assessment

“So far, the academic literature has given less attention to the phonetics of the Czech language than it deserves. If we look through the Czech scientific works concerned about the Czech language, we may discover that majority of them deals with analysis of the written (seen) language, not with language that is spoken (heard). We may have excellent connoisseurs and meticulous observers of the Czech phonetics (for instance Hus, Blahoslav, Kolár or Durdík). However, those are merely exceptions. Ever since the beginning of our political freedom, the importance of spoken and heard word rises more and more. Radio, cinematography, scientific or political lectures are overwhelming our lives and draw attention to the need of being finely attentive to the phonetics of Czech language and insisting on exploring it further” (Mazlová 1946).
ISBN:978-80-7454-688-4
EAN:9788074546884
Počet stran 198 stran
Datum vydání 13. 08. 2018
Pořadí vydání První
Jazyk anglický
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Autor: Marcela Göttlichová
Nakladatelství Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Neprodejná publikace.
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace