![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Publikace se věnuje problematice služeb v průřezu od historie po nejnovější teorie. Je rozdělena do tří, vzájemně navazujících částí. První část se zabývá teoretickými východisky služeb a ekonomikou služeb. Klasifikace a postavení služeb v moderní ekonomice vytváří odrazový můstek pro správné pochopení souvislostí mezi manažerskými a marketingovými činnostmi v této oblasti. Druhá část publikace se zaměřuje na management služeb a jeho specifika. Pozornost je soustředěna na aktuální problémy související s kvalitou a managementem kvality, inovacemi ve službách a řízení lidského faktoru. Poslední část je věnována marketingu služeb se zvýrazněním moderních marketingových trendů a specifik marketingového mixu a brand managementu ve službách.
ISBN: | 978-80-87472-25-5 |
---|---|
EAN: | 9788087472255 |
Doporučená cena: | 195 Kč |
Počet stran | 183 stran |
Rozměr | 250x175 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 9. 5. 2012 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú. |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)