Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Teorie, management a marketing služeb

Publikace se věnuje problematice služeb v průřezu od historie po nejnovější teorie. Je rozdělena do tří, vzájemně navazujících částí. První část se zabývá teoretickými východisky služeb a ekonomikou služeb. Klasifikace a postavení služeb v moderní ekonomice vytváří odrazový můstek pro správné pochopení souvislostí mezi manažerskými a marketingovými činnostmi v této oblasti. Druhá část publikace se zaměřuje na management služeb a jeho specifika. Pozornost je soustředěna na aktuální problémy související s kvalitou a managementem kvality, inovacemi ve službách a řízení lidského faktoru. Poslední část je věnována marketingu služeb se zvýrazněním moderních marketingových trendů a specifik marketingového mixu a brand managementu ve službách.

ISBN:978-80-87472-25-5
EAN:9788087472255
Doporučená cena:195 Kč
Počet stran 183 stran
Rozměr 250x175 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 9. 5. 2012
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú.
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace