![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Publikace poskytuje informace a poznatky pro základní orientaci v teorii služeb, ekonomice služeb, managementu a marketingu služeb a postavení služeb v moderní ekonomice. Teoretické aspekty výkladu jsou doprovázeny četnými příklady, které mají sloužit jednak k pochopení prezentovaných jevů či pro inspiraci v případném vlastním podnikání v oblasti služeb.
ISBN: | 978-80-87472-80-4 |
---|---|
EAN: | 9788087472804 |
Doporučená cena: | 195 Kč |
Počet stran | 182 stran |
Rozměr | 170x250 mm |
Pořadí vydání | 2. přeprac. a dopl. |
Datum vydání | 22. 1. 2015 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú. |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)