Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Teorie, management a marketing služeb, 2. přepracované a doplněné vydání

Publikace poskytuje informace a poznatky pro základní orientaci v teorii služeb, ekonomice služeb, managementu a marketingu služeb a postavení služeb v moderní ekonomice. Teoretické aspekty výkladu jsou doprovázeny četnými příklady, které mají sloužit jednak k pochopení prezentovaných jevů či pro inspiraci v případném vlastním podnikání v oblasti služeb.

ISBN:978-80-87472-80-4
EAN:9788087472804
Doporučená cena:195 Kč
Počet stran 182 stran
Rozměr 170x250 mm
Pořadí vydání 2. přeprac. a dopl.
Datum vydání 22. 1. 2015
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú.
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace