Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Teorie a metody politického marketingu

První ucelená publikace poskytující vyčerpávající přehled o nejrelevantnějších konceptech politického marketingu. Čtenář se ve třech tematických blocích seznamuje s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. Publikace na konkrétních příkladech z reálného prostředí politických kampaní (mj. z prostředí České republiky) ukazuje, že „praktický" politický marketing a jeho akademická reflexe nejsou na sobě nezávislé disciplíny, ale že existují v symbiotickém vztahu. Své si tedy v knize najdou jak studenti politického marketingu, tak odborníci, kteří jsou s praktickou stránkou disciplíny v každodenním kontaktu.

ISBN:978-80-7325-281-6
EAN:9788073252816
Doporučená cena:349 Kč
Počet stran 341 stran
Rozměr 158x232 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 17. 9. 2012
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Centrum pro studium demokracie a kultury
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace