První ucelená publikace poskytující vyčerpávající přehled o nejrelevantnějších konceptech politického marketingu. Čtenář se ve třech tematických blocích seznamuje s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. Publikace na konkrétních příkladech z reálného prostředí politických kampaní (mj. z prostředí České republiky) ukazuje, že „praktický" politický marketing a jeho akademická reflexe nejsou na sobě nezávislé disciplíny, ale že existují v symbiotickém vztahu. Své si tedy v knize najdou jak studenti politického marketingu, tak odborníci, kteří jsou s praktickou stránkou disciplíny v každodenním kontaktu.
ISBN: | 978-80-7325-281-6 |
---|---|
EAN: | 9788073252816 |
Doporučená cena: | 349 Kč |
Počet stran | 341 stran |
Rozměr | 158x232 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 17. 9. 2012 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Centrum pro studium demokracie a kultury |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |