![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Práce si klade za cíl uspořádat teorie účinků masové komunikace podle náležitosti k danému teoretickému východisku. Autorka se opírá o DeFleura a jeho koncepci třídění, která stojí na třech pilířích: behaviorismu,symbolickém interakcionismu a strukturním funkcionalismu.
ISBN: | 80-244-1225-X |
---|---|
EAN: | 802441225 |
Doporučená cena: | 33 Kč |
Počet stran | 48 stran |
Rozměr | A5 |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 1. 12. 2005 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Nakladatelství | Univerzita Palackého v Olomouci |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)