Kniha se věnuje tématu, které je v centru zájmu mnoha managerů, a to teambuildingu, rozvoji firemních týmů, outdooru a učení zážitkem. Zaměřuje se na něj z hlediska firemního prostředí a použitelnosti pro pracovní skupiny a týmy. Rozebírá na případových studiích možnosti řešení různých pracovních situací a interpersonálních problémů, například začínající tým, sladění týmu, rozpory mezi odděleními, soutěživá nebo spolupracující atmosféra ve skupině, práce vedoucího skupiny nebo malé firmy, priority skupiny a jednotlivce. Dozvíte se, co je důležité, když chcete dosáhnout změn v práci skupiny nebo ve vztazích lidí, a také kdy bude mít teambuilding očekávaný efekt a na co si dát pozor, aby zorganizovaná akce pro rozvoj pracovního týmu byla přínosem a investicí a nikoliv ztrátou.
ISBN: | 80-7367-042-9 |
---|---|
EAN: | 8073670429 |
Doporučená cena: | 255 Kč |
Počet stran | 179 stran |
Rozměr | 145x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 24. 8. 2005 |
Jazyk | český |
Vazba | slepá lepená brožura s přebalem |
Nakladatelství | PORTÁL, s. r. o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |