![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Vzhledem k povaze „komplexních“ problémů, které dnes musí řešit, potřebují manažeři specifickou sadu interpersonálních dovedností. Na základě svých zkušeností i zkušeností svých studentů-manažerů formulují autoři, lektoři pražské TC Business School, klíčové dovednosti, které si manažeři musí osvojit v zájmu úspěšné spolupráce se svými kolegy i s ostatními zájmovými skupinami.
ISBN: | 978-80-7261-259-8 |
---|---|
EAN: | 9788072612598 |
Doporučená cena: | 309 Kč |
Počet stran | 260 stran |
Rozměr | 125x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 20. 5. 2013 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)