Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Tajemství moderního nákupu

Monografie autorů Ivana Grose a Stanislavy Grosové je zaměřena na oblast nákupu, který nabývá v oblasti řízení firem stále větší význam. Nové trendy v ekonomickém prostředí, zejména požadavky na řízení stále rozsáhlejších dodavatelských řetězců pak mění i postavení nákupu a výběr nákupních strategií. Monografie proto věnuje pozornost zejména změnám v postavení nákupu a jeho řízení. Nemalá pozornost je věnována i využití moderních komunikačních technologií a matematickým metodám pro zvyšování efektivnosti nákupu. Monografie navíc obsahuje velké množství ilustrativních příkladů, konkrétních příkladů řízení nákupu ve firmách.

ISBN:80-7080-598-6
EAN:8070805986
Doporučená cena:290 Kč
Počet stran 179 stran
Rozměr A4
Pořadí vydání 1
Datum vydání 12. 1. 2006
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Nakladatelství Vysoká škola chemicko-technologická v Praze
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace