![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Monografie autorů Ivana Grose a Stanislavy Grosové je zaměřena na oblast nákupu, který nabývá v oblasti řízení firem stále větší význam. Nové trendy v ekonomickém prostředí, zejména požadavky na řízení stále rozsáhlejších dodavatelských řetězců pak mění i postavení nákupu a výběr nákupních strategií. Monografie proto věnuje pozornost zejména změnám v postavení nákupu a jeho řízení. Nemalá pozornost je věnována i využití moderních komunikačních technologií a matematickým metodám pro zvyšování efektivnosti nákupu. Monografie navíc obsahuje velké množství ilustrativních příkladů, konkrétních příkladů řízení nákupu ve firmách.
ISBN: | 80-7080-598-6 |
---|---|
EAN: | 8070805986 |
Doporučená cena: | 290 Kč |
Počet stran | 179 stran |
Rozměr | A4 |
Pořadí vydání | 1 |
Datum vydání | 12. 1. 2006 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | Vysoká škola chemicko-technologická v Praze |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)