![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Dvojčíslo 17-18 se věnuje především tématu čtenářství a autorství. Tomu příbuzná témata se odráží v příspěvcích nejen v bloku studií a v bloku dokumentů, ale i v prozaických textech, které letošní Tahy přináší. V časopise naleznete např. studii „Česká čtenářská republika“ od Jiřího Trávníčka, tvůrčímu psaní se věnuje stať Adama Krupičky. Další teoretické a odborné texty publikovali Petr Poslední, Lukáš Vavrečka, Kateřina Korábková, Přemysl Krejčík a Antonín K. K. Kudláč. Do recenzního bloku přispěli Aleš Misař („Tiché boje muže v ústraní“ – Macurová, Naděžda (ed.): Lektor A. M. Píša. Výbor lektorských posudků z let 1954–1965), Jiří Studený („Výuka, která plyne jako říční proud“ – Hausenblas, Ondřej: Čeština doopravdy. Návrh didaktického pojetí výuky vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura
ISBN: | 978-80-7465-248-6 |
---|---|
EAN: | 9788074652486 |
Doporučená cena: | 129 Kč |
Počet stran | 198 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 3. 5. 2017 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Pavel Mervart |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |