![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha, která představuje základní přehled národních mediálních systémů euro-amerického prostoru, je přelomovou studií z oblasti systémového pohledu na média. Autoři rozlišují tři základní typy mediálních systémů – polarizovaně pluralitní, demokraticko-korporativní a liberální – přičemž srovnávají fungování politických a mediálních systémů ve třech geograficky a zároveň politicky spřízněných oblastech (státy kolem Středozemního moře, střední a severní Evropa, anglosaské země). Kniha dává nahlédnout do příčin zásadních rozdílností v přístupu médií k politice a komercionalizaci médií, k profesionalitě mediálních pracovníků a k jejich roli vzhledem k veřejnému mínění a veřejné sféře. Kniha je kvalitním studijním materiálem pro studenty oborů žurnalistika, mediální studia a politologie.
ISBN: | 978-80-7367-377-2 |
---|---|
EAN: | 9788073673772 |
Doporučená cena: | 569 Kč |
Počet stran | 368 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 5. 6. 2008 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Překladatel: | Trampota, Tomáš |
Nakladatelství | PORTÁL, s. r. o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)