Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Synergie v moderním managementu

Nová publikace zkušených odborníků přístupnou formou vysvětluje, co se synergiemi v moderním managementu rozumí, jak vznikají, jak se klasifikují, jaké kladné a záporné efekty mohou vyvolat a jak je lze měřit. Poukazuje na příležitosti i hrozby při vzniku situací, jež kladné nebo záporné synergické efekty mohou vyvolat. S využitím nejnovějších poznatků a řady příkladů autoři doporučují postupy, jak pomocí synergie získat výhody při vnitřním řízení organizací i při interakci se spolupracujícími partnery a s konkurenty, a ilustrují synergické efekty na modelu kritických faktorů úspěchu organizací.

ISBN:978-80-7261-190-4
EAN:9788072611904
Doporučená cena:290 Kč
Počet stran 172 stran
Rozměr 165x235 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 16. 6. 2009
Jazyk český
Vazba lepená brožura, obálka s chlopněmi
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace