Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Styl mediálních dialogů

Publikace analyzuje televizní a rozhlasové dialogy od krátkých informativních interview po moderování celých vysílacích bloků, od rozhovorů seriózních po zábavné talk show. Zaměřuje se na rozhovory moderátorů s hosty i vzájemné polemiky hostů, dotazy diváků i odpovědi na ně. Sleduje takové interakční strategie, jako je kooperativnost, dosahování souhlasu i akcelerace nesouhlasu, slaďování zájmů i vyhrocování sporu, vyjadřování zdvořilosti i ironizace partnera, jeho popichování, škádlení, zahánění do úzkých a další opakující se postupy jak na straně moderátorů, tak na straně hostů. Hodnotí, jak odlišně se chovají moderátoři v jednotlivých mediálních formátech, jaké dotazy kladou, i jak se hosté odpovědím vyhýbají a mlží. Ukazuje, jak se partneři navzájem přerušují, jak na sebe navazují, jak si skáčou do řeči.

ISBN:978-80-200-2267-7
EAN:9788020022677
Doporučená cena:395 Kč
Počet stran 316 stran
Rozměr 140x205 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 30. 7. 2013
Jazyk český
Vazba lepená brožura, obálka s chlopněmi
Nakladatelství Středisko společných činností AV ČR, v.v.i. - nakl. Academia
Tématická skupina 13 - Krásná literatura
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace