![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Publikace analyzuje televizní a rozhlasové dialogy od krátkých informativních interview po moderování celých vysílacích bloků, od rozhovorů seriózních po zábavné talk show. Zaměřuje se na rozhovory moderátorů s hosty i vzájemné polemiky hostů, dotazy diváků i odpovědi na ně. Sleduje takové interakční strategie, jako je kooperativnost, dosahování souhlasu i akcelerace nesouhlasu, slaďování zájmů i vyhrocování sporu, vyjadřování zdvořilosti i ironizace partnera, jeho popichování, škádlení, zahánění do úzkých a další opakující se postupy jak na straně moderátorů, tak na straně hostů. Hodnotí, jak odlišně se chovají moderátoři v jednotlivých mediálních formátech, jaké dotazy kladou, i jak se hosté odpovědím vyhýbají a mlží. Ukazuje, jak se partneři navzájem přerušují, jak na sebe navazují, jak si skáčou do řeči.
ISBN: | 978-80-200-2267-7 |
---|---|
EAN: | 9788020022677 |
Doporučená cena: | 395 Kč |
Počet stran | 316 stran |
Rozměr | 140x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 30. 7. 2013 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Nakladatelství | Středisko společných činností AV ČR, v.v.i. - nakl. Academia |
Tématická skupina | 13 - Krásná literatura |
![](/front-module/image/logo.png)