![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Vizuální kultura a vizuální studia vymezují nové pole pro studium kulturní konstrukce vizuálna nejen v umění, ale i v médiích a každodenním životě. Tento směr zkoumání současné kulturní produkce pojímá vizuální obraz jako ohnisko procesů, kterými je vytvářen význam v kulturním kontextu. Přestože vliv obrazů na život společnosti stále vzrůstá, dlouho se o nich uvažovalo téměř výlučně v rámci tradičně definovaných kategorií „umění“, „fotografie“, „film“ či „masová média“. Každá z nich má své specifické tvůrce a aktéry, své segmenty publika a svou rétoriku. Studia vizuální kultury pojímají média a obrazy v jejich komplexním vztahu a usilují o vytvoření nové disciplíny, která by překonávala tradiční úzké pojetí vizuální kultury.
ISBN: | 978-80-7367-556-1 |
---|---|
EAN: | 9788073675561 |
Doporučená cena: | 965 Kč |
Počet stran | 472 stran |
Rozměr | 210x280 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 1. 3. 2010 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Autor: | Jančařík, Zdeněk |
Překladatel: | Vidmar, Lucie - Kreuzzieger, Milan |
Nakladatelství | PORTÁL, s. r. o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)