![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Příručka navazuje na několik předchozích publikací autorů působících na B.I.B.S. – vysoké škole, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy. Přináší návod, jak strategii nákupu formulovat tak, aby se nákup stal jednou z konkurenčních výhod podniků, stejně jako inovace, marketing či rozvoj lidských zdrojů. Obsahuje také příklady a případové studie.
ISBN: | 978-80-7400-414-8 |
---|---|
EAN: | 9788074004148 |
Doporučená cena: | 490 Kč |
Počet stran | 176 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 11. 10. 2013 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Nakladatelství C. H. Beck, s. r. o. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)