Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Strategie nákupu - krok za krokem

Příručka navazuje na několik předchozích publikací autorů působících na B.I.B.S. – vysoké škole, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy. Přináší návod, jak strategii nákupu formulovat tak, aby se nákup stal jednou z konkurenčních výhod podniků, stejně jako inovace, marketing či rozvoj lidských zdrojů. Obsahuje také příklady a případové studie.

ISBN:978-80-7400-414-8
EAN:9788074004148
Doporučená cena:490 Kč
Počet stran 176 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 11. 10. 2013
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Nakladatelství C. H. Beck, s. r. o.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace