Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Strategie modrého oceánuUmění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřad

Přední představitelé prestižního institutu INSEAD na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci – boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu… Ukazují, že trvalý úspěch nezajišťuje soupeření s konkurenty, ale právě "hodnotové inovace", vytváření a ovládnutí "modrých oceánů" – dosud nedotknutých prostor trhu poskytujících příležitost k ziskovému růstu a umožňujících vyřazení konkurence ze hry.

ISBN:80-7261-128-3
EAN:8072611283
Doporučená cena:390 Kč
Počet stran 240 stran
Rozměr 165x235 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 27. 5. 2005
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah, přebal
Překladatel: Grusová, Irena
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace