Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Strategie modrého oceánuUmění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry

NEBOJUJTE S KONKURENTY – VYŘAĎTE JE ZE HRY. Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby se něčím odlišily od svých konkurentů. Výsledkem takového přístupu jsou v dnešních podmínkách, kdy jednotlivá odvětví jsou doslova přeplněna konkurenty a kdy jejich nabídka vysoko převyšuje poptávku, „rudé oceány“, v jejich krvavých vodách mezi sebou tito soupeři zápasí o neustále se zmenšující ziskový potenciál. Kniha W. Chana Kima a Renée Mauborgneové vystavuje pochybám vše, co bylo až dosud považováno za předpoklad strategického úspěchu. Tvrdí, že ačkoli většina firem se vrhá do „rudých oceánů“ líté konkurence, pravděpodobnost, že by jim taková strategie mohla zajistit budoucí ziskový růst, je dnes stále menší a menší.

ISBN:978-80-7261-295-6
EAN:9788072612956
Doporučená cena:459 Kč
Počet stran 284 stran
Rozměr 165x235 mm
Pořadí vydání 2.
Datum vydání 5. 10. 2015
Vazba kniha, vázaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace