![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Základem knihy Františka Bartese Strategie konkurenčních střetů je tzv. ofenzivní pojetí konkurenčního střetu firmy vycházející z čínské bojové filosofie Sun Tzu. Kniha je doplněna i o nejnovější autorovy poznatky z oblasti Specifického informačního systému firmy (Competitive Intelligence) a jeho roli při strategickém rozhodování vrcholového managementu firmy.
ISBN: | 978-80-7418-100-9 |
---|---|
EAN: | 9788074181009 |
Doporučená cena: | 279 Kč |
Počet stran | 172 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 19. 5. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | KEY Publishing s.r.o. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)