Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Strategie hodnotových inovacíTvorba, rozvoj a měřitelnost inovací

Kniha přináší aktuální pojetí inovačního procesu firmy a propojuje dílčí strategie managementu hodnotových inovací v ucelený komplex, podporující maximalizaci hodnoty zákazníka, generující růst hodnoty firmy. jednotlivé části knihy jsou doprovázeny ukázkami praktických aplikací.

ISBN:978-80-7431-048-5
EAN:9788074310485
Doporučená cena:268 Kč
Počet stran 196 stran
Rozměr 165x240 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 21. 6. 2011
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Nakladatelství PROFESSIONAL PUBLISHING
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace