![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, jež mají dnešní komunikátoři v podnikových i jiných organizacích k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy.
ISBN: | 978-80-7261-178-2 |
---|---|
EAN: | 9788072611782 |
Doporučená cena: | 420 Kč |
Počet stran | 256 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 2. rozšíř. |
Datum vydání | 7. 4. 2008 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)