Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Strategie firemní komunikace

Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, jež mají dnešní komunikátoři v podnikových i jiných organizacích k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy.

ISBN:978-80-7261-178-2
EAN:9788072611782
Doporučená cena:420 Kč
Počet stran 256 stran
Rozměr 165x235 mm
Pořadí vydání 2. rozšíř.
Datum vydání 7. 4. 2008
Jazyk český
Vazba lepená brožura, obálka s chlopněmi
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace