![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Cílem publikace přední domácí auditorky a konzultantky je představit manažerské účetnictví jako otevřený systém založený na multikriteriálním přístupu k řízení a měření strategické pozice podniku, tzn. integrující finanční a věcné informace, interní informace a informace z externího prostředí, informace relevantní pro dlouhodobý i krátkodobý časový výhled. Kniha uvádí možnosti modifikace a rozšíření známých metod a nástrojů manažerského účetnictví – kalkulací, rozpočtů, analýz odchylek apod., aby vyhovovaly požadavkům moderního strategického managementu.
ISBN: | 978-80-7261-199-7 |
---|---|
EAN: | 9788072611997 |
Doporučená cena: | 290 Kč |
Počet stran | 208 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 22. 9. 2009 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)