Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Strategický management

Publikace „Strategický management“ s podtitulem „Jak zajistit budoucí úspěch podniku“ je rozdělena na dvě části. V první jsou analyzovány předpoklady úspěchu začínajících podniků, moderní manažerské metody a jejím obsahem je především obecný návod k provádění komplexní analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku. V druhé části jsou tato obecná pravidla aplikována na konkrétní pražský podnik. Je zde demonstrována komplexní analýza vnitřního prostředí a okolí podniku. Na jejím základě je koncipována SWOT analýza, která se stává odrazovým můstkem pro vytváření konkrétních doporučení, jejichž smyslem je zvyšování konkurenceschopnosti a růst tržeb a zisků podniku do budoucna.

První, tzv. obecnou část této publikace, lze tedy používat jako určitou obecně platnou „kuchařku“ pro zpracování strategické analýzy a z ní plynoucích doporučení pro libovolný podnik. V druhé, tzv. praktické části, je uveden vzorový konkrétní příklad zpracované strategické analýzy a z ní vycházejících doporučení pro úspěšný rozvoj podniku. Právě tato kombinace obecného návodu a praktického příkladu činí publikaci přehledným a užitečným pomocníkem pro podnikový management.

ISBN:978-80-251-3295-1
EAN:9788025132951
Počet stran 160 stran
Datum vydání 19. 7. 2010
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Autor: Jan Lhotský
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace