Skripta se zabývají problematikou strategie a strategického řízení „dobrého podniku“, vykládají strategie vlastnické, manažerské, finanční, korporátní, rozvoje systému řízení podniku, organizační, finanční, obchodně marketingové, znalostní a personální strategie. Zároveň zohledňují interdisciplinární pohled jako dialektickou jednotu atributů úspěšného strategického řízení.
ISBN: | 978-80-7408-151-4 |
EAN: | 9788074081514 |
Doporučená cena: | 152 Kč |
Počet stran |
180 stran |
Pořadí vydání |
1. vyd. |
Jazyk |
český |
Vazba |
měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Autor: |
Endre Tóth |
Autor: |
Naděžda Petrů |
Nakladatelství |
Vysoká škola finanční a správní, a. s. |
Tématická skupina |
1 - Ekonomika |