![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha populárního britského marketingového konzultanta představuje nový soubor pravidel pro efektivní komunikaci ve světě, jehož podobu utvářejí inovace v oblasti moderních technologií. Dosavadní transakční marketingový model sledoval jasný cíl - přimět zákazníka k nákupu. Nový marketingový model neklade důraz na uzavírání obchodních transakcí, nýbrž na poskytování jedinečných zážitků, tj. na získání a udržení pozornosti a dlouhodobé angažovanosti zákazníků, na poskytování dlouhodobé hodnoty. Jedině touto cestou, cestou nasazení "ulpívajících" marketingových technik čili "sticky" marketingu, může firma překonat bariéry, které si dnešní zákazníci budují proti nevyžádaným formám komunikace.
ISBN: | 978-80-7261-235-2 |
---|---|
EAN: | 9788072612352 |
Doporučená cena: | 380 Kč |
Počet stran | 216 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 22. 9. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Překladatel: | Škapová, Hana |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)