Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Sticky Marketing - jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky

Kniha populárního britského marketingového konzultanta představuje nový soubor pravidel pro efektivní komunikaci ve světě, jehož podobu utvářejí inovace v oblasti moderních technologií. Dosavadní transakční marketingový model sledoval jasný cíl - přimět zákazníka k nákupu. Nový marketingový model neklade důraz na uzavírání obchodních transakcí, nýbrž na poskytování jedinečných zážitků, tj. na získání a udržení pozornosti a dlouhodobé angažovanosti zákazníků, na poskytování dlouhodobé hodnoty. Jedině touto cestou, cestou nasazení "ulpívajících" marketingových technik čili "sticky" marketingu, může firma překonat bariéry, které si dnešní zákazníci budují proti nevyžádaným formám komunikace.

ISBN:978-80-7261-235-2
EAN:9788072612352
Doporučená cena:380 Kč
Počet stran 216 stran
Rozměr 165x235 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 22. 9. 2011
Jazyk český
Vazba lepená brožura, obálka s chlopněmi
Překladatel: Škapová, Hana
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace