![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Jména hvězd světa zábavy a vrcholového sportu, stejně jako ikon managementu, podnikání, žurnalistiky či literatury jsou v podstatě jejich osobními značkami. Jejich věhlas určuje výši honorářů a odměn za jejich práci i jejich hodnotu ve světě reklamy. Osobní značka znamená mít větší vliv na svůj profesní osud: lidé s "lepší" značkou bývají v zaměstnání častěji povyšováni a ocitají se na vyšších postech, dostávají zajímavější úkoly, mohou si snáze vybírat spolupracovníky a podřízené, bývají mezi posledními, kdo jsou propouštěni, a pokud se přece jen ocitnou na trhu práce, mívají větší výběr, pro koho a co budou dělat. Americká konzultantka zasvěcuje čtenáře do tajů strategického osobního brandingu a krok za krokem pomáhá s vypracováním akčního plánu rozvoje jedinečné osobní značky.
ISBN: | 978-80-7261-234-5 |
---|---|
EAN: | 9788072612345 |
Doporučená cena: | 360 Kč |
Počet stran | 240 stran |
Rozměr | 145x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 26. 10. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Překladatel: | Čakrt, Michal |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)